آموزش بازی پنالتی آنلاین Perfect Kick! آموزش تصویری
فایل ها | دانلود، آموزش، تکنولوژِی و ...
دانلود، اخبار تکنولوژِی، آموزش و عکس ها و مطالب جالب ...

  این آموزش جهت استفاده ی کاربران تازه وارد هست و به درد حرفه ای ها نمیخوره.

قبلا گفته بودیم اگه بازدید از این پست زیاد بشه آموزش هک رو هم به وبلاگ اضافه می کنیم...

>>>آموزش هک بازی Perfect Kick اضافه شد<<<

آموزش اختصاصی هک Perfect Kick اضافه شد، برای مشاهده به اینجا بروید.

بازی perfeckt kick یک بازی آنلاین و اعتیاد آور هست که واقعا بازی جالبی هست و کنترل بسیار ساده و جذاب همراه با مسابقات و کسب قهرمانی با میلیون ها نفر از بازیکنان از سراسر جهان را داراست. سطح بازی بسیار بالا است و نکات بسیار زیادی داره به خاطر همین آموزش این بازی جذاب رو واستون مینویسم.

اول از همه شما باید وقت زیادی واسه این بازی صرف کنید اگه می خواهید که خیلی قوی باشید.

دوم اینکه این بازی قسمت های زیادی داره و توضیحش خیلی زمان بره پس فعلا با قسمت اول آموزش اون همراه بشید تا در آینده آموزش قسمت های دیگه رو به همراه تصویر براتون توضیح میدیم.
 

مهمترین چیز تو این بازی cash یا همون دلار هست که بدست آوردنش هم خیلی سخته و شما نباید حتی 1 cash رو صرف خرید چیزهایی که بعدا توضیح داده میشه بکنید،البته اگه کردیت کارت داشته باشید میتونید cash خریداری کنید.

تصاویری از محیط بازی (ورژن 1.3.5):

 

 

حالا میریم سراغ اصطلاحات بازی:

1- medal: مدال همون coin هست یعنی پول و دارایی شما در بازی....

2- fans: وقتی که شما روی random کلیک کنید و با یک حریف مسابقه بدید و پیروز بشید به شما تعدادی فنس میده که ارزش خاصی نداره ولی نشون میده که شما در روز چقد بازی کردید.

3- cash: مهمترین چیز در این بازی کش یا پول هست ، چون شما برای خریدن بیشتر چیزها به کش نیاز دارید ،البته با مدال هم میشه خرید کرد اما چیزهایی که با کش میشه خرید خیلی بهتر هست.

پیشنهاد میکنم اول که بازی رو شروع میکنید تا میتونید کش جمع کنید و حتی 1 کش هم مصرف نکنید و وقتی 50 کش داشتید کفش 708 shoots که دایمی هم هست و مهلت دار نیست رو بخرید.

4- training: بازی به وقت ایران ساعت 3:30 بامداد 1 روزش تموم میشه، شما اگه در طول روز زیاد بازی کردید و فنس های زیادی جمع کردید ساعت حدودا 12 شب روی بازیکن خودتون تاچ کنید، در قسمت کادر باز شده شما گزینه trining رو میبینید روی اون هم تاچ کنید و یک بار دیگر هم تاچ کنید. حالا اگه به پاور شما اضافه شد تایید کنید و اگه کم شد leave it رو انتخاب کنید.

نکته مهم : در شبانه روز فقط یک بار trining بزنید و بابت اون کش ندهید چون بی فایده هست . مگه اینکه بعد از اینکه یک بار تراینینگ زدین حداقل 1500 فنس بگیرین،در این صورت امکان بالا رفتن پاور زیاد میشه.

5- win rate: وین ریت در واقع آبروی شما در بازی هست. اگه به levele 20 رسیدین و وین ریت شما کمتر از 45% بود پیشنهاد میکنم گوشی خودتون رو ریست کنید و بازی رو از اول شروع کنید

6- boss challenge: یک نفر در کنار شما سمت راست ایستاده که همیشه هست و شما با کلیک بر روی اون شخص کاری که ازتون خواسته رو انجام بدید و بعد باهاش بازی کنید، اگه برنده بشید بهتون جایزه میده، وقتی که تعدادی از این ربات ها رو ببرید یه شما کش میده،البته بردنشون رفته رفته سخت میشه.

7- bet: سمت چپ در آخر یک دختر ایستاده.روش کلیک کنید یک صفحه باز میشه که بازی های فوتبال واقعی رو شما میتونید با کش هاتون پیش بینی کنید و اگه درست حدس بزنید بهتون کش میده . پیشنهاد میکنم رو همه بازی ها نزنید و تیم هایی مقل رئال ، بارسلونا ، من سیتی و ... که بردشون تقریبا قطعی هست بت کنید.

 

توضیحات فعلا کافیه حالا میریم سراغ آموزش تصویری بازی

شوت ساده زمینی : اگه پاورتون زیر 30 هست پیشنهاد میکنم بیشتر از این نوع شوت استفاده کنید، چون امکان گل شدنش خیلی زیاده( البته اگه درست زده باشید)

با پاور بالا هم این شوت خیلی کارایی داره

دقیقا مثل تصویرهای زیر باید بزنید تا به احتمال زیاد گل بشه



شوت ساده هوایی : این مدل شوت معمولا پاور حداقل 50 میخواد تا بتونید ازش خوب استفاده کنید، البته با پاور 10 هم میشه ازش استفاده کرد ولی اگه حریفتون levele بالای 25 باشه و بازیکن خوبی باشه امکان گل شدن این نوع شوت کم میشه.

 

دقیقا مثل تصویرهای زیر باید بزنید تا به احتمال زیاد گل بشه

02245480982262820501.jpg

61491404386585189218.jpg

شوت کات دار زمینی: وقتی curve بیشتر از 30 بشه کم کم شوت کات دار میتونه بهتون کمک کنه تا حریفتون رو شکست بدین. البته curve هم باید تا 50 بیاد تا واقعا کاراییش رو حس کنید.

شوت کات دار زمینی روش خوبی واسه فریب دادن حریف هست.

دقیقا مثل تصویرهای زیر باید بزنید تا به احتمال زیاد گل بشه

عکس زیر مدل حرکت توپ هست. یعنی بعد از شوت،توپ مثل عکس زیر میره

شوت کات دار هوایی : این نوع شوت هم دقیقا مثل شوت کات دار زمینی هست،با این تفاوت که شوت در قسمت بالای دروازه میره و نیاز به توضیح نداره.

دقیقا مثل تصویرهای زیر باید بزنید تا به احتمال زیاد گل بشه

 

شوت کات دار از بیرون به داخل: این نوع شوت زیاد شوت خوبی نیست و باید curve شما خیلی زیاد باشه که بتونید از این مدل شوت ، خوب استفاده کنید. حداقل 60 curve میخواد.

دقیقا مثل تصویرهای زیر باید بزنید تا به احتمال زیاد گل بشه

 

شوت کات دار از وسط به گوشه : این شوت خیلی با حاله. اگه غلقش دستتون بیاد و curve خوبی داشته باشید خیلی میتونید ازش استفاده کنید.ولی یکم سخت هست که دقیق بره گوشه دروازه.

دقیقا مثل تصویرهای زیر باید بزنید تا به احتمال زیاد گل بشه

 

شوت چیپ بلند : این شوت بیشتر در مقابل حریف های ضعیف کارایی داره، اگه حریفتون با تجربه بود از این شوت استفاده نکنید چون راحت مهارش میکنه. در ضمن این شوت خیلی پاور یا چیز دیگه نمیخواد و با هر پاوری کارایی داره.

دقیقا مثل تصویرهای زیر باید بزنید تا به احتمال زیاد گل بشه

 

شوت چیپ کوتاه : اینم مثل شوت کات دار بلند هست ، ولی کوتاهه. دیگه توضیح نمیدم ، خودتون مثل عکس بزنید ببینید.

دقیقا مثل تصویرهای زیر باید بزنید تا به احتمال زیاد گل بشه

 

شوت چیپ کات دار : این شوت بهتر از 2تا شوت بالا هست و گرفتنش واسه حریف سخت تره.

دقیقا مثل تصویرهای زیر باید بزنید تا به احتمال زیاد گل بشه

 

 نکته : ببینید قائده ی اصلی بازی همینه و همین مدل شوت ها کارایی داره . امکان داره شما از این شوت ها استفاده کنید و شوت هم دقیقا درست بزنید ولی شوت مطلوبی زده نشه، این بازی به این صورت هست که با پاورهای مختلف مدل شوت هم عوض میشه میشه. یعنی وقتی شما مثلا یک کفش جدید میگیرین مدل شوت تون یکم تغییر میکنه.

همه ی این تصاویر رو خودم درست کردم و کاملا صحیح هستن، پس لطفا نگید من شوت زدم ولی خوب نشد و... چون ایراد از آموزش نیست،مدل بازی اینجوریه.

در صورتی که بازدید این پست خوب باشه  آموزش حرفه ای بازی،هک بازی ، برگردوندن بازیکن بلوک شده و... هم در وبلاگ قرار میدم.

سوال داشتین پبرسین

 امیدوارم این آموزش براتون مفید واقع بشه و ماهم انرژی بگیریم و آموزش حرفه ای رو هم بنویسیم.

نظر یادتون نره

 دانلود آخرین ورژن 1.3.5 تا به امروز (11 آبان 93) => http://fileha.blogsky.com/1393/08/14/post-39


نظرات شما عزیزان:

ارش
ساعت12:20---16 دی 1393
سلام عالی است من الان سطح 8 هشتم ولی 120 برد دارم اون هم پشت سر هم=D D

نیما
ساعت20:31---13 دی 1393
سلام
چطوری میشه من ک در اندروید بازی میکنم کسیرو ک در ios بازی میکنه رو ادد کنم؟؟؟؟


نیما
ساعت20:31---13 دی 1393
سلام
چطوری میشه من ک در اندروید بازی میکنم کسیرو ک در ios بازی میکنه رو ادد کنم؟؟؟؟


hossein
ساعت19:02---11 دی 1393
سبام من بلاک شدم از بازس چون از گیم هکر استفاده کردم تو رو خدا بگید چجوری برگردونم اکانتم رو

mina
ساعت16:05---6 دی 1393


عباس اقا
ساعت10:46---28 آذر 1393
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
من اسم گوشیم xperia vهستش و هرکاری هم که انجام میدم گوشیم روت نمیشه اگه میشه راه حل روت گپشیم رو برایم بفرستید تا بازی پرفکت رو هک کنم اینم جیمیلم:ronaldo7.AA91@Gmail.com


شیدا
ساعت2:22---26 آذر 1393
سلام عزیزم اکانت من تو بازی بللک شده نمیدونم چی کنم..میتوتی کمکم کنی.ممنون میشم....

محسن
ساعت2:32---8 آذر 1393
دوستان ایدی من pep.Mohsen هستش ادد کنید بازی کنیم

Mohammad Reza
ساعت16:21---3 آذر 1393
بابا آموزش حرفه ای رو بزار جان من

saman
ساعت22:02---27 آبان 1393
چطوری میشه اون توپی که شکل پرندست رو بخرس

shayan
ساعت1:10---16 آبان 1393
جون من هکو بزار...من تو تیمRUMANIANبازی میکنم
پاسخ: آموزش هک رو تو وبلاگ گذاشتم دوست عزیز http://fileha.blogsky.com/1393/08/14/post-38


shayan
ساعت15:23---6 آبان 1393
سلام چه جورى بازى را ريست کنم؟
پاسخ: تنها راه تست شده ریست کردن گوشیه


shayan
ساعت15:23---6 آبان 1393
سلام چه جورى بازى را ريست کنم؟

gils
ساعت21:49---25 مهر 1393
سلام.جون حرکی دوست داری هک بازیو بزار.من تو تیمgilsبازی میکنم.اسممcolonelهست
پاسخ: بفرمایید اینم آموزش هک : http://fileha.loxblog.com/post/17


alirezakabiri
ساعت18:39---24 مهر 1393
عالی بود.مرسی

امیررضا
ساعت17:10---14 مهر 1393
من یکی از طرفداراتم عالی بود
پاسخ: داداشمونی :)


GJDKLFG
ساعت16:26---7 مهر 1393

پاسخ: <3


hosein
ساعت13:16---3 مهر 1393
سلام ممنو خیلی کارایی داشت لطفا هکشو هم بزار اسم من تو بازی radicallهست اد کونین

امیر
ساعت14:34---27 شهريور 1393
ایول

محمد
ساعت22:16---23 شهريور 1393
مرسی هک و آموزش حرفه ای رو حتما بزار بهت قول میدم خیلی استقبال میشه موفق باشی کارت عالیه

JJJJJJJ
ساعت18:29---20 شهريور 1393
تو رو جون هرکی دوست آموزش هکشو بذار بزرگترین مشکل بیشتر افراد تو این بازی همین پول یا سکه هست که...
اگه هکشو بذاری ممنونت می شم.


Abtin
ساعت22:00---15 شهريور 1393
سلام
داداش جون من یکی هک و یکی برگردون رو یاااااااااااااااااااااااااااد بده
ممنون:)
اسمم ام توی بازی همینه

پاسخ: برگردون؟!


حسین
ساعت12:58---15 شهريور 1393
اگه میشه یکم ساده تر بگین چطور میشه دلار جمع کرد

هادی
ساعت20:01---10 شهريور 1393
سلام آقای مدیر میشه لطفا روش خرید کش رو توضیح بدی؟ممنون میشم

هادی
ساعت20:01---10 شهريور 1393
سلام آقای مدیر میشه لطفا روش خرید کش رو توضیح بدی؟ممنون میشم

امیر
ساعت14:35---24 مرداد 1393
عکس ها به جز چند تای اول باز نمیشن

Alone
ساعت13:12---24 مرداد 1393
سلام مرسی از کمکت
لطفا هکشم قرار بده ممنون


مهدی
ساعت0:57---22 مرداد 1393
دوست عزیز خواهش میکنم هکش رو هم بگو

sharkboy
ساعت18:17---21 مرداد 1393
سلام و خسته نباشید
اگه میشه من می خواستم بدونم چه چطوری میشه کش یا مدال خریداری کرد
باتشکر از سایت شما


مسعود
ساعت16:09---17 مرداد 1393
میخوام این بازی رو از اول شروع کنم چیکار باید کنم

هادی
ساعت23:27---14 مرداد 1393
راستی اگرcurve شما از 30 بایین تر است ضربه ای رو به صورت 8 فارس ارتفاع تا تیرک این ضربه فوق العاده است من با این ضربه 128 سکه دارم کسی هم اگه خواست چیزی با کش بخره به نظر من توب زرد رنگ با 35 کش بهتره

هادی
ساعت23:21---14 مرداد 1393
دمت آقا اگه می شه آیدیتو بزار تا ببینیم کی قوی تره من level22هستم شما چه طور؟:)

هادی
ساعت23:19---14 مرداد 1393
دمت آقا اگه می شه آیدیتو بزار تا ببینیم کی قوی تره من level22هستم شما چه طور؟

mojtaba
ساعت14:18---9 مرداد 1393
سلام اگه میشه عکسای پست رو درست کنید .دیده نمیشن
باتشکر
پاسخ: درست کردیم


مهیار شریف
ساعت19:13---8 مرداد 1393
سلام . سوالات اساسی اینکه اولا چطوری میشه بازی رو ریست کرد و دوباره از اول شروع کرد ؟ چطور میشه اسمتو تغییر بدی ؟ چطوری میشه مدالها رو به پول تبدیل کنی ؟

منصور
ساعت8:47---8 مرداد 1393
آقا من تو boss challenge گیر کردم
میگه شوت و پستهای یک تیم یعنی چی ؟


sanaz
ساعت16:32---1 مرداد 1393
سلام .میشه نسخه پول نامحود تو سایتون قرار بدین. ممنون میشم

علی
ساعت22:06---29 تير 1393
عالی بود ممنون فقط تورو خدااااااااااااااااا هک این بازی رو اموزش بده هرجا رفتم نتونستم هکش کنم لطفا ازت خواهش میکنم

pouria
ساعت0:10---22 تير 1393
چجوری اسم بازی کنمو عوض کنم؟

علیرضا
ساعت16:33---20 تير 1393
خیلی ممنون فقط لطفا آموزش حرفه ای بازی رو توضیح بده.

Amir
ساعت0:47---18 تير 1393
اقا دیگه چی میخوای این همه بازدید خوب حالا اگه میشه راه حل هک بذار

کیوان
ساعت23:00---14 تير 1393
این چرت هست که میگه میشه هک کرد بازی را چون بازی های آنلاین دو هفته یک بار ریست میشن ...افتاد

bjkhujhjjjkjkjok
ساعت19:33---10 تير 1393
جواب بدین

bjkhujhjjjkjkjok
ساعت19:31---10 تير 1393
میخوام هک کنم چه کنم

bjkhujhjjjkjkjok
ساعت19:29---10 تير 1393
مرسی

اکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبر
ساعت15:00---10 تير 1393
سلام
چطوری می تونیم
بازی رو ریست کرد
لطفا توضیح بدین


اکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبر
ساعت23:09---9 تير 1393
چه طوری ریستارت میکنیم

خیلی خوبه
ساعت0:57---8 تير 1393
خیلی خوبه

hessam
ساعت21:50---27 خرداد 1393
salam tasavire amoozesh kamel nist age momkene baram email konid mamnoon

hesam.senior@gmail.com


hessam
ساعت21:49---27 خرداد 1393
salam tasavire amoozesh kamel nist age momkene baram email konid mamnoon
hesam.senior@gmail.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط Admin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
مهر 1393
بهمن 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی